Montag, 3. November 2014

1791-1800

wan ich der jâre bin ein knabe
und ich der witze niht enhabe,
daz ich gescheiden müge den strît,
der hie ze hove an dirre zît
ist umb den apfel schœne.
daz iuch frô Sælde krœne
vor allen hôhen wirten!
wer gæbe eim armen hirten
alsô bescheidenlichen sin,
daz er den kriec hie leite hin

bin ich doch im Knabenalter
und bin ich doch nicht verständig genug,
um in der Lage zu sein, diesen Streit zu schlichten,
der sich hier am Hof zu dieser Zeit
um den schönen Apfel begeben hat.
Die Herrin des Heils möge euch
als höchsten von allen bedeutenden Gastgebern krönen!
Wer gäbe einem armen Hirten
so klar und deutlich die Absicht,
dass er den Streit hier beilege

[Wie genau der Vers 1799 zu verstehen ist, ist mir nicht klar.]

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen