Donnerstag, 23. April 2015

2751-2760

und sîn spilende kintheit,
daz ir sîn helfe wart bereit
und der dienest sîn bekant.
›ir frouwen‹, sprach er alzehant,
›ich hân gehœret wol den strît,
der under iu bî dirre zît
umb den apfel ist getân.
sît nû der criec an mich verlân
ist und ich in scheiden sol,
sô darf ich der genâden wol,

und seine unbekümmerte Jugend,
dass ihr seine Hilfe zuteil
und seine Dienstfertigkeit offenkundig wurde.
›Ihr Damen‹, sprach er sogleich,
›ich habe mir den Streit genau angehört
der jetzt zwischen euch
wegen des Apfels vorgefallen ist.
Da nun die Auseinandersetzung mir übertragen wurde
und ich sie schlichten muss,
so habe ich das Wohlwollen nötig,

[Das neuhochdeutsche »Gnade« wäre sicherlich stärker als das »Wohlwollen«; aber letzteres scheint mir klarer und verständlicher zu sein.]

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen