Donnerstag, 28. Januar 2016

4401-4410

›sît iuwer krefteclich gewalt
ist alsô rehte manicvalt,
daz ir den hôhen allen obt,
sô tuont, daz ir mir hânt gelobt,
swenn ez mit fuoge wol geschehe,
sô daz ich iuwer helfe sehe
und ich bestê von iu gemeit;
ir hânt mich brâht in werdekeit,
daz ich verschulden iemer sol.
nû tuont mir noch ze frumen wol

›da eure gewaltige Macht
so ganz vielfältig ist,
dass ihr die Hochgestellten überragt,
so tut das, was ihr mir versprochen habt,
wenn es denn mit Anstand geschehn kann,
so dass ich eure Hilfe sehe
und ich sie freudig von euch erhalte.
Ihr habt mir zu Ansehen verholfen
und dafür stehe ich ewig in eurer Schuld.
Leistet mir nun auch weiter Unterstützung

[»bestân« in Vers 4407 ist schwierig; die Bedeutungen sind divers, wie man im neuen Mittelhochdeutschen Wörterbuch gut sehen kann; »etwas erwerben/erhalten« scheint mir plausibel zu sein – ganz überzeugt bin ich aber nicht; andere Lösungen sind möglich.]

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen